MATHY®-TS „a keverék teszi”

MATHY®-TS egy modern kétütemű-adalék motorkerékpárokhoz, mely kiváló kopás- és korrózióvédő tulajdonságokkal rendelkezik. A speciális adalékok megakadályozzák a lerakódások képződését az égőtérben, a gyertyán és a kipufogón. Lehetővé teszi a motor könnyű indítását és nyugodt, lágy járást eredményez.

Az Ön előnyei

  • halkabb motor zajszint
  • feloldja a lerakódásokat
  • kevesebb vibráció- nagyon jó korrózióvédelem
  • környezetbarát füstképződés (lehető legalacsonyabb)
  • minimális kokszosodási hajlam
  • csökkenti a dugattyúragadás veszélyét
  • megbízhatóbb legnagyobb terhelés esetén

Hosszantartó hatás

MATHY®-TS olaj-üzemanyag keverék kúszó és tapadó képessége jelentősen nagyobb minden hagyományos keveréknél. A MATHY®-TS keverék hosszabb állásidő esetén, mint például téli szünet, folt nélkül megtapad a fémfelületeken. Nem csurog le, mint a hagyományos keverékek. Ezenkívül a MATHY®-TS behatol a fémfelületbe, ezáltal marad meg folt nélkül a MATHY®-TS által elért korrózióvédelem hosszabb állásidők esetén is.

Adagolás

Normál keverékhez történő hozzáadás esetén

Kétütemű keverékkenéssel: 1:25
1:25 kétütemű keverék esetén adjon hozzá 1:1000 arányban MATHY®-TS adalékot a kész keverékhez (benzin és kétütemű olaj).
Példa: 5,0 liter benzin + 200 ml kétütemű olaj + 5 ml MATHY®-TS

Kétütemű keverékkenéssel: 1:50
1:50 kétütemű keverék esetén adjon hozzá 1:2000 arányban MATHY®-TS adalékot a kész keverékhez (benzin és kétütemű olaj).

Példa: 5,0 liter benzin + 100 ml kétütemű olaj + 2,5 ml MATHY®-TS

Kétütemű külön adagolású kenéshez: 1:40
MATHY®-TS adalékot 1:40 keverési arányban a kétütemű olajhoz
Példa: 2,0 liter kétütemű olaj + 50 ml MATHY®-TS

MATHY®-TS kizárólagos alkalmazása esetén (kétütemű olaj hozzáadása nélkül)
Léghűtéses motorok esetén 1:100
Példa: 2,0 liter benzin+ 20 ml MATHY®-TS

Vízhűtéses motorok esetén 1:200
Példa: 2,0 liter benzin+ 10 ml MATHY®-TS

Használat

Tankolás előtt a MATHY®-TS adalékot üzemanyagtartályba/kannába önteni.

Még egy tipp!

Keverésnél arra kell figyelni, hogy először az olaj majd utána a benzin kerüljön a kannába. A keveréket optimális esetben ne tároljuk tovább 4 hétnél, hogy ne csökkentsük a kenő és gyulladó képességet.